Головна Мапа сайту Контакти
RSS
17 жовтня 2008
Один день. Україна

Міський транспорт майбутнього для України

22:09

Транспорт майбутнього! Якщо схрестити  трамвай, тролейбус та автобус -  з’явиться - Капвей. Це вагончик вміщує 120-ть людей і може їздити зі швидкістю 120-ть кілометрів за годину.  Головна його перевага – об’їде будь-які затори. Каталася на капвеї - Алла Щоличева.

 Десятиліття праці українських конструкторів втілилось ось у такому гібриді міського та приватного транспорту - це капвей - система руху майбутнього - пояснює Михайло Опанасюк. Вагон він будував - тепер апробовує.

 Михайло Опанасюк, заступник директора конструкторського бюро:

 - От трамвая здесь взят пульт управления, а от автомобиля - мосты и обрезиненные колеса, от тролейбуса - элетродвигатели, а от метрополитена взяты только приемники и контактный провод.

 Поїзд у повітрі пересувається на колесах, але рейками. Естакаду довжиною у триста метрів збудували спеціально, щоб випробовувати вагончик. Залізну трасу тримають металеві опори, якщо так побудувати в місті колони можна зробити з бетону і підняти на скільки завгодно.

 Михайло Опанасюк, заступник директора конструкторського бюро: 

- Максимальная висота может быть до бесконечности, а така оптимальная - это шесть-восемь метров. У нас габарит в городском режиме четыре пятдесят - четыре восемдясят, проём 5-6 метров, если мы подымем в городе - это будет отлично.

 Ось так виглядає фантазія конструкторів, якщо проект реалізувати транспорт майбутнього буде нависоті кількох метрів. Він пересуватиметься містом зі швидкістю 120 кілометрів на годину, тоді вагон можна буде зробити ширшим, довшим та повністю прозорим і щоб вміщав людей 500.

Його зробили зі скла і пластику у такий вагон запевняють конструктори увійде до 60 пасажирів.

 Алла Щоличева, журналіст:

 - Керувати капвеєм дуже легко, замість керма та педалей тут важіль руху, варто його підняти угору і все, поїхали.

 На спідометрі майже 640 кілометрів - це результат випробовувань. За чотири роки в новій машині вже довелось дещо ремонтувати.

 Михайло Опанасюк, заступник директора конструкторського бюро:

 - Мы поменяли здесь датчики - на дверях меняли, потому что у нас условия зима-лето. а они плохо вот в троллейбусах зимой срабатывают, поэтому кое-что менялось, а так он безотказен, конечно.

 Обладнати таким транспортом два спальні райони столиці пропонують конструктори, а в майбутньому зєднати капвеєм мегаполіси та міста супутники.

 Алла Щоличева, Микита Ісайко, К1

 

Телепрограма